DOPRAVA ZDARMA
již při objednávce nad 500 Kč
NÁPLNĚ A TONERY
PLNÍCÍ SADY A INKOUSTY
KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY
Akce

Reklamace Express

1. Před reklamací (pouze u náplní HP a CANON)

Před samotnou reklamací se ještě ujistěte, že se nejedná pouze o standartní závadu, která se projevuje hlavně u inkoustových náplní CANON nebo HP:

- tiskárna hlásí zprávu "DOŠEL INKOUST" a přeskočení této standartní závady hlavně u cartridgí HP a CANON bývá běžné viz. obrázek níže nebo ZDE na videu a nebo jejich barvy nejsou dostatečně syté ani po procesu "ČIŠTĚNÍ HLAV" nebo "ZAROVNÁNÍ TISKOVÝCH HLAV".

- v případě, že nějaká barva netiskne, nebo netiskne správně, zkontrolujte, zda jsou odstraněny veškeré ochrany z těla náplně (nálepky atd.).

Pokud tisk stále nefunguje nebo není v požadované kvalitě, vyjměte všechny náplně z tiskárny a očistěte čip nebo kontakty (dle typu) na náplni gumou , bavlnou nebo netkanou textilií. Poté je vložte zpět na své místo a tisk opakujte.

Upozornění: při čištění se nedotýkejte trysek, které jsou umístěny ze spodní strany náplně.   

 

2. Máme nově EXPRESS reklamační proces

Víme, že potřebujete tisknout a ne čekat měsíc na vyřízení reklamace a také víme, že nechcete řešit dopravu a ještě za ni platit když závada není na Vaší straně, pokud se opravdu jedná o vadu náplně nebo toneru.

Dejte nám o reklamaci vědět buď:

1) Telefonicky - 724 584 365

2) Mailem - info@naplnezababku.cz 

Budeme chtít pouze případný vadný výtisk, pokud se jej podařilo vytisknout nebo bližší informaci o daném problému.

Adresu již máme z objednávky a tak Vám na druhý pracovní den objednáme přepravu PPL, která si reklamaci odveze bezplatně !!!

Nákupní doklad nepotřebujeme.

 

3. Řešení reklamace:

Nejpozději do 3 dnů od nahlášení reklamace Vám dorazí nový kus jako náhrada za poškozenou náplň nebo toner.

V případě, že bude v kazetě méně než 50% náplně, budeme řešit tuto záležitost individuálně.

 


Recenze od zákazníků:

Ihned po obdržení Vámi zaslané kazety jsem ji nainstaloval a funguje prefektně.Cením si Vašeho přístupu ,který je zárukou že zůstávám stálým zákazníkem a za tento přístup vřelý dík.Jestli máte někde hodnocení Vaší firmy,zašlete mi tuto stránku ať se mohu v tomto smyslu prezentovat.Ohledně vrácení vadné kazety zašlete instrukce.
Ještě jednou děkuje a zdraví Řezáč Pavel

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace